آنیتا فرشته ی ناز من

نظرات (5)

عکس فرش
8 اسفند 92 13:42
سلام به مامان باباهای گرامی... بهترین هدیه نوروزی برای عزیزانتان.. تبدیل عکس دلبندتان به قالیچه و تابلو فرش... با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان... تحویل درب منزل... 09137290912 شرکت عکس فرش کاشان
مامان تارا
8 اسفند 92 13:49
به به چه جیگره این خانم خدا حفظش کنه
دختر خاله
پاسخ
مرسی
مامان رادین جونی
20 اسفند 92 0:40
سلام عزیزم بسیار هم زیبا شده دست گلت درد نکنه کنجکاو شدم بدونم چیه ولی باز نکرد
دختر خاله
پاسخ
عزیزم برو پست مطلب جدید اون جایی که میخوای عکس بزنی رو بزن بعد عکس رو کامپیوتر رو کلیک نکن بزار بمونه ادرس رو اون جا کپی کن بعدش میراه بزار تو وبت بای
مامان رادین جونی
20 اسفند 92 17:27
ممنون بابت کادوت نفسم ولی من چزی نمبینم تو وبت خانم گل
دختر خاله
پاسخ
خودتون درست کردین که
مامانی تنها
27 اسفند 92 10:14
سلام واییییییییییییی چقدر ناز شده کارت به علت اینکه من در ایام نوروز دسترسی به نت ندارم پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک عرض می کنم و امیدوارم که سال خوبی داشته باشید
دختر خاله
پاسخ
مرسی دستت درد نکنه